گزارش سالانۀ فیدیبو در سال 1400 شهریور 1401 منتشر شده است. در این گزارش علاوه بر کتابهای پرفروش، نویسندگان و مترجمان محبوب خوانندگان فیدیبو نیز آورده شده است.
اینفوگرافی زیر رتبهبندی مؤسسات موسیقی را براساس تعداد مجوزهایی که برای انتشار موسیقی دریافت کردهاند، نشان میدهد. این اینفوگرافی را سایت نمافر منتشر کرده است.
مقالۀ «بازگشت به خانه: مطالعۀ کیفی خوداشتغالی و کنش کارآفرینانۀ زنان فارغالتحصیل دانشگاهی» را سهیلا صادقی فسایی، علی اصغر سعیدی و زینب شفیعی نوشتهاند و در فصلنامۀ برنامهریزی رفاه و توسعۀ اجتماعی، سال نهم، شمارۀ 34، بهار 1397 منتشر شده است.
براساس آمارهای جهانی بهطورمتوسط یک تا 1/2درصد هر جامعه، نخبگان هستند که این میزان برای ایران به یک میلیون نفر میرسد. با اجرای برنامۀ بازگشت نخبگان 2700نفر از آنها به کشور بازگشتهاند. این اینفوگرافی را ایسنا در تاریخ 27 مهر 1401 منتشر کرده است.
براساس اینفوگرافی زیر وزارتخانههای کار، امورخارجه و صمت ازجمله فعالترین وزارتخانهها در رسانههای اجتماعی در یک سال گذشته بودهاند. این اینفوگرافی را خبرگزاری ایرنا در 7 شهریور 1401 منتشر کرده است.
پژوهش «آسیبشناسی فیلمنامهنویسی کمدی در سینمای معاصر ایران 1380-1395 (با بررسی شش عنصر کمدی از دید ملوین هلیتزر)» را فاطمه مولازاده در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام داده و در سال 1398 منتشر شده است.
پژوهش «حضور چهرههای سینما و تلویزیون در تئاتر؛ بررسی زمینههای اقتصادی و اجتماعی» را زهرا پرهون در سال 1398 در پژوهشکدۀ هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام داده است.
پژوهش «تأمین مالی در تولید فیلمهای سینمایی مطالعۀ تطبیقی روشهای متعارف و نوین در سینمای ایران و هالیوود» را فاطمه یاسمی زیر نظر پژوهشکدۀ هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام داده و در سال 1398 منتشر شده است.
پژوهشگر «ارزیابی راهبردی نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» حسین نوری نیا بوده است. این پژوهش در سال 1394 برای دفتر مطالعات و برنامهریزی راهبردی وزارت ارشاد انجام شده است.