سالنامه آماری فرهنگ و هنر سال 1398

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند سال‌های گذشته در سالنامه 1398 نیز مهم‌ترین آمار مربوط به فرهنگ و هنر را منتشر کرده است. این سالنامه فقط شامل اطلاعات مربوط به حوزه کاری و وظایف محوله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، فلذا آمار مندرج در این مجموعه شامل عملکرد سایر دستگاه‌هایی که به نوعی دارای فعالیت فرهنگی هستند نمی‌شود.
تصویر سالنامه آماری فرهنگ و هنر سال 1398

آمار و اطلاعات ارائه شده در سالنامه‌ی 1398 به تفکیک معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه‌ی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل بخش‌های زیر است:

معاونت امور فرهنگی، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، معاونت امور هنری، معاونت امور قرآن و عترت، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت امور حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، سازمان سینمایی و امور سمعی بصری، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان حج و زیارت، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای. در پایان این سالنامه آمار مربوط به برخی شاخص‌های منتخب فرهنگ و هنر نیز ارائه شده است.

متن کامل این سالنامه آماری از فایل پیوست قابل دانلود است.

283643