اینفوگرافی زیر باعنوان «فروش ۷ روز سینمای چین؛ ۴۴ برابر درآمد گیشه سینمای ایران در سال ۱۴۰۲» در وبگاه نمافر منتشر و این اینفوگرافی لزوم حضور سینمای ایران در بازارهای بین‌المللی را نمایش داده است.
نمافر با انتشار اینفوگرافی در سایت خود نگاهی به آمار جستجوی موسیقی نواحی ایران در موتور جستجوی گوگل داشته است. این آمار نشان می‌دهد که در طول پنج سال گذشته به‌ترتیب آهنگ ترکی و آهنگ کردی طرفداران بیشتری نسبت به آهنگ‌های محلی دیگر داشته است.
اینفوگرافی روبه‌رو گزارش پیش‌بینی جمعیت و خانوار به تفکیک مناطق شهری و روستایی، استان و شهرستان‌ها سال 1403 را نشان می‌دهد که در سایت مرکز آمار منتشر شده است.
هجدهم تیرماه به عنوان روز ادبیات کودک و نوجوان نامگذاری شده است. کودک و نوجوان یک ژانر همیشه پرطرفدار در ادبیات داستانی است. تفاوت تعداد چاپ اول و چاپ دوم کتب با موضوع‌های مختلف را می‌بینیم. طبق این نمودار از میان 12 ژانر، کودک و نوجوان پنجمین ژانر از نظر تعداد چاپ اول است. اما از نظر میزان چاپ دوم یا تجدید چاپ، بعد از کمک‌درسی رتبه دوم را داراست. این یعنی میزان استقبال از آثار کودک و نوجوان، بیش از ژانرهای دیگر است. همچنین شاید اعتماد مخاطب در این ژانر به عناوین جدید کمتر باشد اما آمار تجدید چاپ نشان می‌دهد تقاضا نسبت به کتب کودک و نوجوان، بسیار بالاست. اینفوگرافی میزان استقبال در نمافر سال 1401 منتشر شده است.
اینفوگرافی زیر سرانۀ مطالعه غیردرسی هر شخص 15 سال و بیشتر در یک سال منتهی به زمان آمارگیری سال 1399 نشان می‌دهد؛ که ماهانه 8 ساعت و 18ثانیه و روزانه 16 دقیقه و 36 ثانیه بوده است و سرانه مطالعه کتاب‌های غیردرسی چاپی و الکترونیک ماهانه 6 ساعت و 32 دقیقه، که روزانه 13 دقیقه و 4 ثانیه است را نشان می‌دهد.
این نمودار مجموع فروش گیشه انیمیشن‌های سینمایی جهان را بین سال‌های 1995 تا 2019 نشان می‌دهد. فروش گیشه پویانمایی‌ها وضعیت پر نوسان اما رو به رشد را بین سال‌های 1995 تا 2019 تجربه کرده است. در مدت ۲۵ سال، فروش انیمیشن‌های سینمایی در جهان ۱۴ برابر شده است. سال ۲۰۱۹ بهترین سال برای تولیدکنندگان انیمیشن بود و در این سال فروزن ۲، شیرشاه و داستان اسباب‌بازی اکران شدند که هر یک بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه فروختند. در واقع با اینکه تعداد زیادی انیمیشن هر سال در جهان تولید می‌شوند اما عمده فروش گیشه را چند انیمیشن خاص رقم زده‌اند. این نمودار در نمافر منتشر شده است.
مرکز نمافر اینفوگرافی گردشگری داخلی در ایران را براساس نتایج آمارگیری از گردشگران ملّی سال 1400 مرکز آمار ایران تدوین و منتشر کرده است.
مرکز نمافر برای معرفی میراث جهانی ناملموس ایران در یونسکو اینفوگرافی زیر را تدوین و منتشر کرده است.
در اینفوگرافی زیر که اندیشکده پیشرفت گردشگری ایران منتشر کرده است، وضعیت مسافرت از شیوه‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی در سه دوره نوروز آورده شده است.
براساس داده‌های سامانۀ مدیریت فروش و اکران سینما کرونا مخاطبان سینما را به میزان زیادی کاهش داده است؛ مخاطبان نوروز 1400، 58هزار نفر بوده‌اند که در نوروز 1401 رشد 13برابری داشته و به 773هزار نفر رسیده اما همچنان با تعداد مخاطبان نوروز 1398 فاصله زیادی دارد. اینفوگرافی زیر را سایت نمافر طراحی کرده است.
اینفوگرافی زیر سرانۀ مطالعه در ماه (افراد باسواد 15 ساله و بیشتر ایران) را نشان می‌دهد و بر مبنای نتایج طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار در 1399 طراحی شده است.
طبق اینفوگرافی زیر که خبرگزاری ایسنا آن را بر مبنای آخرین پیمایش بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در سال ۱۴۰۰ طراحی کرده است، برآورد شده از بین ۸۴میلیون ایرانی، ۳۴میلیون نفر بر روی مجموع پلتفرم‌ها، بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند. مردان ۵۹ درصد و زنان ۴۱ درصد این جمعیت را تشکیل می‌دهند. همچنین در میان استان‌ها، «قم» کمترین و «البرز» بیشترین نسبت بازیکنان را دارد.
اینفوگرافی زیر تأثیر کرونا بر صنعت فیلم، سریال و انیمیشن را بیان می‌کند. این اینفوگرافی در سایت نمافر منتشر شده است.
اینفوگرافی «روند ساخت پویانمایی در جهان» که روند افزایشی بودجۀ پویانمایی را نشان می‌دهد، در سایت نمافر طراحی و منتشر شده است.
اینفوگرافی زیر که تأثیر کرونا بر صنعت گردشگری را نشان می‌دهد به‌وسیلۀ سایت نمافر طراحی و نشر شده است.
بر اساس پیگیری خبرنگار ایسنا از دبیرخانۀ چهل‌ویکمین جشنوارۀ فیلم فجر، تعداد ۱۰ فیلم از آثار اعلام‌شدۀ مسابقۀ جشنواره در بخش خصوصی تولید شده‌اند. همچنین ژانر اجتماعی، بیشتر ژانر حاضر در جشنوارۀ چهل‌ویکم است. جزئیات بیشتر در اینفوگرافی زیر آورده شده است که به‌وسیلۀ خبرگزاری ایسنا تهیه شده.
در عصر حاضر اینترنت یکی از ضروریات مصرفی غیرقابل‌حذف برای تمام مردم دنیا است و استفاده از این خدمت در تمام دنیا هزینه‌بر است. بااین‌حال هزینۀ استفاده از اینترنت در هر کشوری متفاوت است. در این اینفوگرافی که خبرگزاری ایسنا منتشر کرده است، هزینۀ استفاده از اینترنت در برخی از کشورها به‌صورت منتخب قابل‌مشاهده است.