گزارش سالانۀ فیدیبو در سال 1400 شهریور 1401 منتشر شده است. در این گزارش علاوه بر کتاب‌های پرفروش، نویسندگان و مترجمان محبوب خوانندگان فیدیبو نیز آورده شده است.
اینفوگرافی زیر رتبه‌بندی مؤسسات موسیقی را براساس تعداد مجوزهایی که برای انتشار موسیقی دریافت کرده‌اند، نشان می‌دهد. این اینفوگرافی را سایت نمافر منتشر کرده است.
مقالۀ «بازگشت به خانه: مطالعۀ کیفی خوداشتغالی و کنش کارآفرینانۀ زنان فارغ‌التحصیل دانشگاهی» را سهیلا صادقی فسایی، علی اصغر سعیدی و زینب شفیعی نوشته‌اند و در فصلنامۀ برنامه‌ریزی رفاه و توسعۀ اجتماعی، سال نهم، شمارۀ 34، بهار 1397 منتشر شده است.
براساس آمارهای جهانی به‌طورمتوسط یک تا 1/2درصد هر جامعه، نخبگان هستند که این میزان برای ایران به یک میلیون نفر می‌رسد. با اجرای برنامۀ بازگشت نخبگان 2700نفر از آن‌ها به کشور بازگشته‌اند. این اینفوگرافی را ایسنا در تاریخ 27 مهر 1401 منتشر کرده است.
براساس اینفوگرافی زیر وزارتخانه‌های کار، امورخارجه و صمت ازجمله فعال‌ترین وزارتخانه‌ها در رسانه‌های اجتماعی در یک سال گذشته بوده‌اند. این اینفوگرافی را خبرگزاری ایرنا در 7 شهریور 1401 منتشر کرده است.
پژوهش «آسیب‌شناسی فیلم‌نامه‌نویسی کمدی در سینمای معاصر ایران 1380-1395 (با بررسی شش عنصر کمدی از دید ملوین هلیتزر)» را فاطمه مولازاده در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام داده و در سال 1398 منتشر شده است.
پژوهش «تأمین مالی در تولید فیلم‌های سینمایی مطالعۀ تطبیقی روش‌های متعارف و نوین در سینمای ایران و هالیوود» را فاطمه یاسمی زیر نظر پژوهشکدۀ هنر پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات انجام داده و در سال 1398 منتشر شده است.

پیمایش ملی 1395

دینداری ایرانیان

گزارش دینداری ایرانیان که در زیر ارائه می‌شود مربوط به پیمایش ملی 1395 است که با مدیریت عباس کاظمی و مهدی فرجی در سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است.

پیمایش ملی 1388 ایسپا

سنجش دینداری ایرانیان

پیمایش ملی سنجش دینداری ایرانیان در مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) در سال 1388 انجام شده و محقق اصلی این طرح محمدرضا طالبان بوده است.

پیمایش ملی سال 1389

دینداری ایرانیان

پیمایش ملی دینداری ایرانیان در سال 1389 به مدیریت عباس کاظمی و مهدی فرجی در سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است.