برخی از یافته های طرح آمارگیری از گردشگران ملی در بهار 1398 که توسط مرکز آمار ایران انجام شده، در اینفوگرافی زیر ترسیم شده است.
در فروردین 1396 برنامه پنج ساله ششم توسعه به تصویب مجلس شورای اسلامی می­ رسد. معاونت پژوهش ­های اجتماعی-فرهنگی مجلس در مرداد 1396 گزارشی از مقایسه تطبیقی ماده­ ها و احکام حوزه فرهنگ در لایحه دولت، مصوبات کمیسیون فرهنگی، کمیسیون تلفیق و قانون مصوب منتشر می­ کند. در ادامه، مهم ­ترین نکات این گزارش ذیل سه عنوان لایحه دولت، مصوبات کمیسیون فرهنگی و قانون برنامه ششم اشاره شده و با ماده­ های مربوطه در متن قانون برنامه ششم توسعه مطابقت داده شده است.
سالنامهٔ آماری سال 1395 سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حاوی مجموعه‌ای از آخرین اطلاعات آماری موجود در حوزه‌های مرتبط با این سازمان است. انتشار این سالنامه از سال 1394 آغاز شد و هر سال اطلاعات آن به روز می‌شود.
سالنامهٔ آماری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حاوی مجموعه‌ای از آخرین اطلاعات آماری موجود در حوزه‌های مرتبط با این سازمان است. انتشار این سالنامه از سال 1394 آغاز شد و هر سال اطلاعات آن به روز می‌شود.